Termék garancia – víztisztítók
A piviztisztitowebáruház által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.
Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.
Kivételt képezhet ez alól azon termékek köre, amelyet az eladó újracsomagolt termékként hirdet és jelöl meg a www.piviztisztitowebaruhaz.hu weboldalon.
A jótállási idő:
- 10 000 forinttól 100 000 forintig terjedő eladási árig: 1 év
- 100 000 forintot meghaladó, de legfeljebb 250 000 forintos eladási árig: 2 év
- 250 000 forint feletti eladási ár esetén: 3 év
A jótállási határidő kezdete:
- a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy
- ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
- a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja, ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe.
A piviztisztitowebáruház által értékesített termékek jótállási jegye (garancialevél) lehet:
- a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
- a piviztisztitowebáruház, mint forgalmazó által kiállított.
A piviztisztitowebáruház által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében a piviztisztitowebáruház által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.
30 napos termék visszaküldés víztisztítók >>>
Higiéniai termékek visszaküldése >>>
Újracsomagolt termékek garanciája
Valamennyi újracsomagolt termék rendelkezik eMAG által biztosított garanciával. A garancialevelet e-mailben küldjük el, arra a regisztrációkor megadott, a Saját fiókjában szereplő e-mail címre, valamint megtalálja Saját fiókjában is, a “Termékgaranciák” menüpont alatt.
A garancia időtartama feltüntetésre kerül minden jótállási jegyen (garancialevélen).
Minden jótállással rendelkező termék szállításakor a csomagban megkapja annak jótállási jegyét (garancialevelét), amely tartalmazza a javítást végző szakszerviz adatait is.
Javasoljuk, hogy a felmerülő kérdéssel, panasszal fordulhat akár közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez.
Amennyiben további kérdései vannak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:
Telefonszám: 06 (20) 447 1677
Elérhetőség: Hétfő – Péntek: 08:00-16:00